onsdag 9 december 2009

Lugnande medel är bra

För alla er som undrar så tycker jag att livet är för jävla orättvist. Och alla runt omkring som suger energi från mig finns det inte tillräckligt med skällsord för att förklara hur jag känner för er. Om ni inte kan eller vill se ALLT jag har att erbjuda världen så tänker jag inte låta er bara plocka de bitar ni vill ha, inte nu i alla fall.
Ja jag är arg, vissa kanske kallar mig bitter men låt mig då vara bitter. Varför ska jag gå igenom allt skit med ett leende på läpparna när det inte är så jag känner? Varför kan jag inte bara få vara förbannad? Jag är inte naiv men jag hoppas. Därför har jag inte gett upp, och tro mig, det finns tillfällen då jag bara velat kasta in handduken.
Jag tänker ta en kopp kamomill te och ett par Valerina Forte och sen lägga mig för att låta drömmarna underhålla mig.
Tack för mig!
Och Pedersen, inga spydigheter uppskattas.

1 kommentar:

  1. Jag är väl aldrig spydig!!! :) Men kul att se att bloggen fortfarande lever o frodas.

    SvaraRadera