lördag 19 juni 2010

Mitt bröllop

Såhär i bröllopstider började jag fundera över mitt eget bröllop. Eftersom jag sitter och lipar under tiden som det kungliga bröllopet pågår ursäktar jag för vattenstänk.

Iallafall, jag skulle tycka det var roligt om jag gick upp för gången till musiken "If you leave me now" av Chicago eller ännu roligare "Is that your bitch" av Misst Elliot.
Sedan hade det varit roligt om Kalle Moraeus kunde spela en bit och om kungen skulle vilja lämna över mig, vi är ju redan kompisar. Dessutom vill jag att min blivande mans kompisar skulle klä min man i en säck som det står grisen i säcken på under svensexan. Kanske även att han bär denna dräkt under vigseln. Istället för svärd som står och viftas med utanför kyrkan vill jag ha star wars svärd.

Du kommer inte vilja missa detta.

Det är ju ganska smart att Daniel får lära sig allt om familjens historia nu när han blir prins, jag ska också göra så med min blivande man. Dock lite svårt då delar av släkten är adopterade på pappas sidan. Min moster har dock släktforskat på mormor och morfar och tydligen härstammar vi från någon slags knäckt långt tillbaka i tiden.

1 kommentar: