onsdag 15 juni 2011

Åh ljuva tankar

Jag har kommit fram till en plan. Eller egentligen två. Det finns två möjliga "slut" på min plan. Eftersom jag är gravt vidskeplig tänker jag inte jinxa mina idéer genom att avslöja dem.
MEN om jag fullföljer min plan, eller det är planer för att vara ärlig, så har jag något stort på gång! Åh, vänta och se.

Annars då? Jo, tack. Väntar på att vik. #2 ska börja i juli. Annars går jag bara runt och är lika fabulös som alltid. Försöker se cool ut på friskis. Fortfarande rädd för att balken ska ramla ner på mig när jag ligger på golvet.
Försöker få ihop allt till radiostationen till Jamboreen i sommar. Jag har kommit fram till att jag behöver spioner som kan förstå arabiska, franska, spanska, ryska och tyska som kan lyssna på programmen och sen rapportera tillbaka till mig så att dom inte säger olämpliga saker, om tex. min vän kungen.

På midsommar ska jag åka vattenskidor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar