fredag 18 februari 2011

I brist på ...

.. vad som helst...

Igår påbörjade jag lite listor. Listor på top 10 bästa låtarna EVER i två kategorier. Om du ska ha baluns och behöver tips, vassego. Om du har barn och behöver tips, vassego.

Top 10 bästa låtarna EVER (kategori pop)

1. Roxette - Faiding like a flower
2. Michael Jackson - Smooth criminal
3. Genesis - Invisible touch
4. Four Tops - Loco in Acapulco
5. Rainbow - Since you been gone
6. Bon Jovi - You give love a bad name
7. Michael Bolton - How can we be lovers
8. Jackson 5 - The love you save
9. Culture beat - Mr. Vain
10. Heart - Alone

Top 10 bästa låtarna EVER (kategori barn)

1. Ronja rövardotter introt
2. An American tale 2 (resan till America - Fivel i Vilda västern) - The girl you left behind
3. Kiss the girl - Lilla sjöjungfrun
4. Fantomens brallor - Trazan och banarne
5. Stora hämnden Hubert - Fablernas värld
6. Fattig bonddräng - Emil i Lönneberga
7. Snart är det jag som är kung - Lejonkungen
8. Bom sicka bom - Emil i Lönneberga
9. Havet är djupt - Lilla sjöjungfrun
10. Kalles klätterträd

/Carolina "ge mig ett jobb innan jag blir ett kolli" Svensson

3 kommentarer:

  1. Vet inte riktigt om Bon Jovi och Rainbow går under kategorin pop!!!

    SvaraRadera
  2. Bara för "hårdrock eller rock" blir mainstream så bör det ju inte kategoriseras under pop... Men det är ju min åsikt!

    SvaraRadera