tisdag 31 maj 2011

Jag bloggar, därför finns jag.

Det går så jävla slött att skriva här. Jag brukar komma på en bra slinga att tänka på när jag lägger mig ner för att vila på kvällskvisten. Då tänker jag även att jag kommer att komma ihåg alla bra saker jag kommer på.

Några av sakerna jag tänker på är:
1. Jag är rädd för nyblivna föräldrar. Jag är rädd att jag ska förolämpa dem eftersom jag inte kan relatera.
2. Världens mysterium, varför lever vi?
3. Var är alla gubbar på lokaltidningen?
4. Ska jag köpa en gård på landet och bruka den eller ska jag försöka bli hipp och cool och jobba med något coolt asballt program på P3 och va liksom den alla gillar?
5. Varför är jag aldrig nöjd?

2 kommentarer:

  1. Man blir fan aldrig nöjd, spelar ingen roll hur och vad man gör. Tror det är en bra drivkraft eftersom man då alltid måste hålla igång dynamiken i livet?

    Det där med föräldrar behöver du inte tänka på, vi är faktiskt helt vanliga människor, eller i alla fall som vi var innan barnen kom ut...även fast man har en liten dvärg runt benen... :)

    SvaraRadera
  2. haha jag vet, det är mest nyblivna föräldrar men mycket små barn. Jag vet inte varför jag är rädd för dem. Kanske för att jag inte riktigt vet vad jag ska säga om barnet. Jag är inte van vid små barn. En gång sa jag "han är söt!" då fick jag tillbaka "HAN ÄR MYCKET SÖT!" av föräldern. Lite så...

    SvaraRadera