lördag 13 mars 2010

En lördag full av bak... Eller bakfull.

Igår drack jag öl som om det inte fanns en morgondag. Jag vet inte alla detaljer på kvällen mer än att det fanns en tjej på brogatan som hade fula gubbabyxor och en hudfärgad korsett på sig. Hon hade nog läst i Damernas Värld att man kan ha en korsett som linne nu. För det har jag läst. Jag får 3 nummer av DV i utbyte mot en ost av min granne. Sen dansade hon med en kille som var klädd som en medlem i björnligan. Han hade väldig flexibel nacke. Någonstans där kom jag på att det hade varit roligt att kasta min cykel i kanalen. Sen var det roligare att kasta någon annans cykel i kanalen. Jag tror aldrig vi gjorde det men jag vet inte var jag ställde min cykel.

Det började med att jag helt oskyldigt skulle se Malin Nanhed uppträda på På Besök. Men pga av bortfall i ensemblen fick jag hoppa in och köra. Jag är för bra för att vara sann. Helt enkelt. Ingen i denna lägenheten säger emot iaf. Så det så.

Imorse hämtade Kristina upp mig. Vi gjorde stan, bakfull som ett ägg och tyckte att det var roligt att göra såhär:



Nu passar jag en hund som heter Albin som verkar vara kär i Måns "mums mums" Zelmerlöv. Då ser det ut såhär:

1 kommentar:

  1. Låter som en suverän fredag i mina öron :) Nästan lika bra som den gamla goda studenttiden... Hoppas att du hittar din cykel igen.

    SvaraRadera