måndag 22 mars 2010

Hej och hå

Jag sitter hemma hos Johan Holmberg som ska fixa någonting smart så att jag kan lägga ut ljudfiler på internet. Jag kan inga tekniska termer så jag vet inte vad han gör. Allt jag vet är att dom bombade mitt hus inatt. För andra gången. Kände tryckvågen i min vägg, blev rädd och ringde min granne Patrik som trodde att han pratade med sin väckarklocka.

Jag har ingenting att göra så jag bjuder på en gammal bild från Halloween (denna amerikanska högtid som jag firat på riktigt i staterna under min ungdom och som jag inte tycker Sverige egentligen har någonting med att göra...). En gång var jag utklädd till katt. En gång var jag utklädd till en Popples. Dom såg ut såhär.
Jag va inte så vig, men jävligt söt. Har kvar dräkten, den ska gå i arv. Min bror var en MASK gubbe.


I Sverige klädde jag ut mig till en Irländare. Jag tror att alla Irländare ser ut som Lepricons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar