söndag 28 mars 2010

En tyska i min säng.

Igår hälsade Kristina på mig. Under hela kvällen med vin och öl och mat tänkte jag "vilken fantastisk sak vi pratar om, detta måste jag dela med mig". Men det sista jag kommer ihåg är att Kristina läste DN i min säng halv 5 på natten och jag va upprörd (och troligtvis skrek) någonting om att jag ville alltid stå i regnet, gärna ligga på gräsmattan naken när det regnar och sjunka in i jorden som Björk gör i någon av hennes videor. Sen somnade vi.

Fast ett samtal lyckades jag spela in på min mobil. Det handlade om barns sexualitet och Kristina berättade att när hon gick på dagis var där en flicka som ville leka polis och tjuv. När polisen tagit tjuven skulle han sätta på honom. Vulgärt för ett barn. Jag tror även att ordet knulla användes av detta barn och därmed kommer Kristina in i bilden för hon visste inte vad knulla var när hon va liten, vilket är helt förståeligt och tacksamt. Men jag undrar fortfarande vilka referensramar denna flicka som ville leka denna leken hade till sex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar